Ważna informacja
O firmie
Oferta
Intranet Komunikator
Kadry
Płace
SIK
Magazyn
Środki trwałe
Przedmioty nietrwałe
Sekretariat
BHP
Kancelaria
Związki zawodowe
Do pobrania
Kontakt
Prześlij plik

System zarządzania bezpieczeństwem
i higieną pracy BHP


Firma mKomp stworzyła specjalnie z myślą o Państwa wygodzie system do zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy w zakładzie mKomp BHP.

Podstawowe cechy programu mKomp BHP:
  • Wybór metody oceny ryzyka: Risk Score, PN-N-18002 lub PHA
  • Szacowanie ryzyka na podstawie zarejestrowanych zagrożeń i kart pomiarów czynników szkodliwych
  • Pełna informacja dotycząca ryzyka zawodowego w zakładzie pracy
  • Kompletny opis (charakterystyka) miejsca pracy: czynniki szkodliwe, zagrożenia, środki ochrony, itp.
  • Tworzenie niezbędnej dokumentacji w zakresie oceny ryzyka
  • Rejestr wypadków przy pracy i rejestr wypadków w drodze do / z pracy
  • Dokumentacja wypadków przy pracy i wypadków w drodze do pracy
  • Pełna informacja nt. dokumentacji powypadkowej w dowolnej chwili
  • Informacje o pracownikach: badania, szkolenia, środki ochrony osobistej, odzież ochronna i robocza, uprawnienia zawodowe, czynniki szkodliwe, choroby zawodowe, itp.
  • Informacje o stanowiskach pracy: przypisane badania, szkolenia, odzież, środki ochrony, czynniki szkodliwe, zagrożenia, instrukcje stanowiskowe, kartoteka wyposażenia technicznego (podlegającego okresowym przeglądom) itp.
  • Czynniki szkodliwe i zagrożenia (karty pomiarów, rejestr czynników)
  • Choroby zawodowe
  • Kartoteka pracowników objętych ochroną
  • Pełna informacja o środkach ochrony należnych pracownikowi
  • Informacje o terminach wymiany środków ochrony indywidualnej
  • Pełna i szybka informacja nt. kursów i szkoleń oraz ich uczestników
  • Kontrola ważności badań i szkoleń
  • Rejestry BHP
  • Statystyka rejestrów BHP
  • Sprawozdania BHP

  • Praca w systemie Windows, graficzny, intuicyjny interfejs użytkownika
  • Niewielkie wymagania sprzętowe
  • Współpraca z bezpłatną sieciową bazą danych Firebird bez ograniczenia ilości użytkowników
  • Możliwość zdalnego dostępu do bazy danych
  • Ochrona danych poprzez system haseł i praw dostępu
  • Zdalne automatyczne tworzenie kopii bezpieczeństwa bazy danych
  • Niezawodność i bezpieczeństwo pracy - wygodny system archiwizowania danych, szeroki zakres definiowania uprawnień użytkowników
  • Eksport zestawień i raportów do arkuszy kalkulacyjnych
  • Możliwość podglądu dokumentów przed wydrukiem
  • Dodatkowe funkcje wbudowane: terminarz, wyszukiwarka telefonów, kalkulator, edytor tekstów


Zapraszamy do współpracy. Nasza oferta jest skierowana właśnie do Państwa.