Ważna informacja
O firmie
Oferta
Intranet Komunikator
Kadry
Płace
SIK
Magazyn
Środki trwałe
Przedmioty nietrwałe
Sekretariat
BHP
Kancelaria
Związki zawodowe
Do pobrania
Kontakt
Prześlij plik

System obsługi Związki zawodowe


Firma mKomp stworzyła specjalnie z myślą o Państwa wygodzie system do prowadzenia obsługi związków zawodowych mKomp Związki zawodowe.

Podstawowe cechy programu mKomp Związki zawodowe:
  • Przejrzysta ewidencja spraw prowadzonych przez związki z możliwością dołączenia skanów i pism edytora Word
  • Przejrzysta ewidencja finansów związków
  • Przejrzysta ewidencja zebrań z możliwością dołączenia skanów i pism
  • Możliwość kontroli zaplanowanych czynności przez członków związku na rzecz danej sprawy
  • Ewidencja wydatków poniesionych przy prowadzeniu spraw
  • Ewidencja i sposoby pozyskania finansów oraz informacje związane ze sponsorami i darczyńcami dotyczącymi danej sprawy
  • Terminarz powiadamiający o zaplanowanych czynnościach
  • Ewidencja składek związkowych
  • Ewidencja wniosków i wypłaconych zapomóg oraz zasiłków statutowych
  • Podstawowe informacje o członkach związków
  • Ewidencja okresów członkowskich oraz pełnionych funkcji
  • Ewidencja kar i nagród przyznawanych związkowcom
  • Ewidencja tematów poruszanych i rozpatrywanych na zebraniach
  • Listy obecności
  • Prowadzenie książki korespondencyjnej wraz z możliwością skanowania i dołączenia zeskanowanych dokumentów oraz dokumentów utworzonych w edytorze Word
  • Tworzenie wzorów dokumentów
  • Tworzenie zestawień pojedynczych i zbiorczych dotyczących spraw prowadzonych przez Związki, składek związkowych, sponsorów, członków związków, finansów, kosztów, korespondencji, zebrań itp.
  • Adresowanie kopert
  • Współpraca z Microsoft Office - import do Excela, import do Worda, przechowywanie w bazie dokumentów Word
  • Możliwość tworzenia korespondencji seryjnej zarówno w Word jak i w edytorze wbudowanym w oprogramowanie

  • Praca w systemie Windows, graficzny, intuicyjny interfejs użytkownika
  • Niewielkie wymagania sprzętowe
  • Współpraca z bezpłatną sieciową bazą danych Firebird bez ograniczenia ilości użytkowników
  • Możliwość zdalnego dostępu do bazy danych
  • Ochrona danych poprzez system haseł i praw dostępu
  • Zdalne automatyczne tworzenie kopii bezpieczeństwa bazy danych
  • Niezawodność i bezpieczeństwo pracy - wygodny system archiwizowania danych, szeroki zakres definiowania uprawnień użytkowników
  • Eksport zestawień i raportów do arkuszy kalkulacyjnych
  • Możliwość podglądu dokumentów przed wydrukiem
  • Dodatkowe funkcje wbudowane: terminarz, wyszukiwarka telefonów, kalkulator, edytor tekstów


Zapraszamy do współpracy. Nasza oferta jest skierowana właśnie do Państwa.