|
|
|
|
System zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy BHP
Firma mKomp stworzyła specjalnie z myślą o Państwa wygodzie system do zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy w zakładzie mKomp BHP.
Podstawowe cechy programu mKomp BHP:
- Wybór metody oceny ryzyka: Risk Score, PN-N-18002 lub PHA
- Szacowanie ryzyka na podstawie zarejestrowanych zagrożeń i kart pomiarów czynników szkodliwych
- Pełna informacja dotycząca ryzyka zawodowego w zakładzie pracy
- Kompletny opis (charakterystyka) miejsca pracy: czynniki szkodliwe, zagrożenia, środki ochrony, itp.
- Tworzenie niezbędnej dokumentacji w zakresie oceny ryzyka
- Rejestr wypadków przy pracy i rejestr wypadków w drodze do / z pracy
- Dokumentacja wypadków przy pracy i wypadków w drodze do pracy
- Pełna informacja nt. dokumentacji powypadkowej w dowolnej chwili
- Informacje o pracownikach: badania, szkolenia, środki ochrony osobistej, odzież ochronna i robocza, uprawnienia zawodowe, czynniki szkodliwe, choroby zawodowe, itp.
- Informacje o stanowiskach pracy: przypisane badania, szkolenia, odzież, środki ochrony, czynniki szkodliwe, zagrożenia, instrukcje stanowiskowe, kartoteka wyposażenia technicznego (podlegającego okresowym przeglądom) itp.
- Czynniki szkodliwe i zagrożenia (karty pomiarów, rejestr czynników)
- Choroby zawodowe
- Kartoteka pracowników objętych ochroną
- Pełna informacja o środkach ochrony należnych pracownikowi
- Informacje o terminach wymiany środków ochrony indywidualnej
- Pełna i szybka informacja nt. kursów i szkoleń oraz ich uczestników
- Kontrola ważności badań i szkoleń
- Rejestry BHP
- Statystyka rejestrów BHP
- Sprawozdania BHP
- Praca w systemie Windows, graficzny, intuicyjny interfejs użytkownika
- Niewielkie wymagania sprzętowe
- Współpraca z bezpłatną sieciową bazą danych Firebird bez ograniczenia ilości użytkowników
- Możliwość zdalnego dostępu do bazy danych
- Ochrona danych poprzez system haseł i praw dostępu
- Zdalne automatyczne tworzenie kopii bezpieczeństwa bazy danych
- Niezawodność i bezpieczeństwo pracy - wygodny system archiwizowania danych, szeroki zakres definiowania uprawnień użytkowników
- Eksport zestawień i raportów do arkuszy kalkulacyjnych
- Możliwość podglądu dokumentów przed wydrukiem
- Dodatkowe funkcje wbudowane: terminarz, wyszukiwarka telefonów, kalkulator, edytor tekstów
Zapraszamy do współpracy. Nasza oferta jest skierowana właśnie do Państwa. |
|
|
|