|
|
|
|
System ewidencji Środki trwałe
Firma mKomp opracowała nowoczesny, kompleksowy system do prowadzenia ewidencji i naliczania amortyzacji środków trwałych mKomp Środki trwałe.
Podstawowe cechy programu mKomp Środki trwałe:
- Ewidencja środków trwałych
- Naliczanie amortyzacji
- Tworzenie planu amortyzacji
- Możliwość aktualizacji wartości środków trwałych
- Automatyczne wyliczanie nowych wartości środków trwałych
- Automatyczna korekta planu amortyzacji w wyniku zmiany wartości środka trwałego lub stopy procentowej
- Kompletny opis cech środka trwałego
- Obsługa miejsc powstawania kosztów
- Ewidencja miejsc użytkowania środków w ujęciu historycznym (śledzenie zmian miejsc użytkowania)
- Elastyczne grupowanie środków trwałych, np. ze względu na pozycję w Klasyfikacji Rodzajowej Środków Trwałych, miejsca użytkowania itp.
- Ewidencjonowanie części składowych środków trwałych, osób odpowiedzialnych i dokumentów zakupu
- Prowadzenie księgi ewidencji środków trwałych
- Wyznaczanie planu amortyzacji w różnych układach
- Drukowanie częściowo wypełnionych arkuszy wspomagających sporządzenie spisu z natury
- Drukowanie karty środka trwałego
- Historia środka trwałego - wszystkie operacje od zakupu środka trwałego aż do jego likwidacji
- Raportowanie w ujęciu syntetycznym i analityczny
- Definiowane zestawienia
- Podział środków trwałych na sposoby finansowania
- Porównywanie miesięczne zmian dotyczących środków trwałych
- Zestawienia miesięczne, narastające, roczne wg organów finansujących środki trwałe
- Zestawienia miesięczne, narastające, roczne wg KŚT, wydziałów, środków trwałych
- Zestawienia środków zakupionych, zlikwidowanych, całkowicie umorzonych w danych okresach czasowych
- Możliwość przeliczania kosztów na podstawie powierzchni wydziałów
- Praca w systemie Windows, graficzny, intuicyjny interfejs użytkownika
- Niewielkie wymagania sprzętowe
- Współpraca z bezpłatną sieciową bazą danych Firebird bez ograniczenia ilości użytkowników
- Możliwość zdalnego dostępu do bazy danych
- Ochrona danych poprzez system haseł i praw dostępu
- Zdalne automatyczne tworzenie kopii bezpieczeństwa bazy danych
- Niezawodność i bezpieczeństwo pracy - wygodny system archiwizowania danych, szeroki zakres definiowania uprawnień użytkowników
- Eksport zestawień i raportów do arkuszy kalkulacyjnych
- Możliwość podglądu dokumentów przed wydrukiem
- Dodatkowe funkcje wbudowane: terminarz, wyszukiwarka telefonów, kalkulator, edytor tekstów
Zapraszamy do współpracy. Nasza oferta jest skierowana właśnie do Państwa. |
|
|
|