|
|
|
|
System obsługi kancelarii prawnej Kancelaria
Firma mKomp stworzyła specjalnie z myślą o Państwa wygodzie system do prowadzenia obsługi kancelari prawnej mKomp Kancelaria.
Podstawowe cechy programu mKomp Kancelaria:
- Przejrzyste Repertorium
- Podział na instancje
- Łatwy, uporządkowany dostęp do informacji o sprawach, sędziach, czynnościach prawnych, kosztach, klientach, przeciwnikach, pełnomocnikach, zeznaniach, sądach
- Ewidencja świadków i zeznań
- Przejrzysty terminarz, powiadamiający o zaplanowanych czynnościach
- Rozliczanie i kontrola czynności
- Automatyczne sumowanie kosztów oraz ich ewidencja
- Szybkie wystawianie faktur i ich ewidencja
- Możliwość sprawdzenia faktur niezapłaconych
- Proste zarządzanie pracownikami i ich czasem pracy
- Możliwość przyporządkowania do każdej sprawy skanów dokumentów oraz pism edytora Word
- Tworzenie wzorów dokumentów
- Prowadzenie korespondencji wraz z możliwością skanowania i dołączenia zeskanowanych dokumentów oraz dokumentów utworzonych w edytorze Word
- Możliwość potwierdzania dostarczonych dokumentów
- Współpraca z Microsoft Office - import do Excela, importa do Worda, przechowywanie w bazie dokumentów Word
- Korespondencja seryjna zarówno w edytorze Word jak i w edytorze wbudowanym w oprogramowanie
- Kartoteka adresów i kartoteka stron www
- Informacje adresowe o sądach i wydziałach
- Tworzenie zestawień pojedynczych i zbiorczych dotyczących repertorów, faktur, korespondencji i pracowników
- Adresowanie kopert
- Szybkie wyszukiwanie danych dotyczących prowadzonych, zamkniętych i archiwalnych spraw
- Kompleksowe rozliczenia
- Bezpieczeństwo użytkowania
- Możliwość połączenia się z bazą danych z dowolnego miejsca na świecie przez Internet
- Praca w systemie Windows, graficzny, intuicyjny interfejs użytkownika
- Niewielkie wymagania sprzętowe
- Współpraca z bezpłatną sieciową bazą danych Firebird bez ograniczenia ilości użytkowników
- Możliwość zdalnego dostępu do bazy danych
- Ochrona danych poprzez system haseł i praw dostępu
- Zdalne automatyczne tworzenie kopii bezpieczeństwa bazy danych
- Niezawodność i bezpieczeństwo pracy - wygodny system archiwizowania danych, szeroki zakres definiowania uprawnień użytkowników
- Eksport zestawień i raportów do arkuszy kalkulacyjnych
- Możliwość podglądu dokumentów przed wydrukiem
- Dodatkowe funkcje wbudowane: terminarz, wyszukiwarka telefonów, kalkulator, edytor tekstów
Zapraszamy do współpracy. Nasza oferta jest skierowana właśnie do Państwa. |
|
|
|