|
|
|
|
System rejestracji korespondencji Sekretariat
Firma mKomp stworzyła specjalnie z myślą o Państwa wygodzie system do rejestracji korespondencji mKomp Sekretariat.
Podstawowe cechy programu mKomp Sekretariat:
- Dziennik korespondencji
- System rejestracji i kontroli pism, dokumentów, spraw
- Ewidencja poczty wchodzącej i wychodzącej, wystawianych dokumentów
- Możliwość skanowania i importowania dokumentów, dołączania treści pism z edytora Microsoft Word
- Zapis zeskanowanych dokumentów w bazie danych z możliwością szybkiego podglądu
- Automatyczne tworzenie dokumentów edytora Microsoft Word na podstawie informacji z bazy danych
- Automatyczna numeracja korespondencji z możliwością definiowania formatu numeracji
- Przekazywanie informacji w firmie pomiędzy jej działami, jak i poszczególnymi pracownikami
- Kontrola dostępu do poszczególnych opcji oraz treści pism
- Adresowanie kopert, wydruk potwierdzeń nadania listu, paczki
- Możliwość tworzenia księgi biurowej
- Możliwość przypisania korespondencji do prowadzonych spraw ewidencjonowanych w księdze biurowej
- Praca w systemie Windows, graficzny, intuicyjny interfejs użytkownika
- Niewielkie wymagania sprzętowe
- Współpraca z bezpłatną sieciową bazą danych Firebird bez ograniczenia ilości użytkowników
- Możliwość zdalnego dostępu do bazy danych
- Ochrona danych poprzez system haseł i praw dostępu
- Zdalne automatyczne tworzenie kopii bezpieczeństwa bazy danych
- Niezawodność i bezpieczeństwo pracy - wygodny system archiwizowania danych, szeroki zakres definiowania uprawnień użytkowników
- Eksport zestawień i raportów do arkuszy kalkulacyjnych
- Możliwość podglądu dokumentów przed wydrukiem
- Dodatkowe funkcje wbudowane: terminarz, wyszukiwarka telefonów, kalkulator, edytor tekstów
Pobierz mKomp Sekretariat
Zapraszamy do współpracy. Nasza oferta jest skierowana właśnie do Państwa.
|
|
|
|