|
|
|
|
System obsługi Związki zawodowe
Firma mKomp stworzyła specjalnie z myślą o Państwa wygodzie system do prowadzenia obsługi związków zawodowych mKomp Związki zawodowe.
Podstawowe cechy programu mKomp Związki zawodowe:
- Przejrzysta ewidencja spraw prowadzonych przez związki z możliwością dołączenia skanów i pism edytora Word
- Przejrzysta ewidencja finansów związków
- Przejrzysta ewidencja zebrań z możliwością dołączenia skanów i pism
- Możliwość kontroli zaplanowanych czynności przez członków związku na rzecz danej sprawy
- Ewidencja wydatków poniesionych przy prowadzeniu spraw
- Ewidencja i sposoby pozyskania finansów oraz informacje związane ze sponsorami i darczyńcami dotyczącymi danej sprawy
- Terminarz powiadamiający o zaplanowanych czynnościach
- Ewidencja składek związkowych
- Ewidencja wniosków i wypłaconych zapomóg oraz zasiłków statutowych
- Podstawowe informacje o członkach związków
- Ewidencja okresów członkowskich oraz pełnionych funkcji
- Ewidencja kar i nagród przyznawanych związkowcom
- Ewidencja tematów poruszanych i rozpatrywanych na zebraniach
- Listy obecności
- Prowadzenie książki korespondencyjnej wraz z możliwością skanowania i dołączenia zeskanowanych dokumentów oraz dokumentów utworzonych w edytorze Word
- Tworzenie wzorów dokumentów
- Tworzenie zestawień pojedynczych i zbiorczych dotyczących spraw prowadzonych przez Związki, składek związkowych, sponsorów, członków związków, finansów, kosztów, korespondencji, zebrań itp.
- Adresowanie kopert
- Współpraca z Microsoft Office - import do Excela, import do Worda, przechowywanie w bazie dokumentów Word
- Możliwość tworzenia korespondencji seryjnej zarówno w Word jak i w edytorze wbudowanym w oprogramowanie
- Praca w systemie Windows, graficzny, intuicyjny interfejs użytkownika
- Niewielkie wymagania sprzętowe
- Współpraca z bezpłatną sieciową bazą danych Firebird bez ograniczenia ilości użytkowników
- Możliwość zdalnego dostępu do bazy danych
- Ochrona danych poprzez system haseł i praw dostępu
- Zdalne automatyczne tworzenie kopii bezpieczeństwa bazy danych
- Niezawodność i bezpieczeństwo pracy - wygodny system archiwizowania danych, szeroki zakres definiowania uprawnień użytkowników
- Eksport zestawień i raportów do arkuszy kalkulacyjnych
- Możliwość podglądu dokumentów przed wydrukiem
- Dodatkowe funkcje wbudowane: terminarz, wyszukiwarka telefonów, kalkulator, edytor tekstów
Zapraszamy do współpracy. Nasza oferta jest skierowana właśnie do Państwa. |
|
|
|