Ważna informacja
O firmie
Oferta
Intranet Komunikator
Kadry
Płace
SIK
Magazyn
Środki trwałe
Przedmioty nietrwałe
Sekretariat
BHP
Kancelaria
Związki zawodowe
Do pobrania
Kontakt
Prześlij plik

System ewidencji pozostałych środków trwałych
w używaniu Przedmioty nietrwałe


Firma mKomp stworzyła specjalnie z myślą o Państwa wygodzie system do prowadzenia ewidencji pozostałych środków trwałych w używaniu mKomp Przedmioty nietrwałe.

Podstawowe cechy programu mKomp Przedmioty nietrwałe:
  • Kartoteki ilościowo-wartościowe składników majątkowych zaliczonych do pozostałych środków trwałych obejmujące wyposażenie biur, jak meble biurowe (szafy, biurka, krzesła, itp.), komputery, maszyny liczące i piszące itp.
  • Kartoteki ilościowe dla pozostałych środków trwałych
  • Arkusze spisu z natury
  • Inwentaryzacje i rozliczenia inwentaryzacji
  • Protokoły różnic inwentaryzacyjnych
  • Zestawienie szczegółowe i zbiorcze inwentaryzacji
  • Raporty o aktualnych stanach pozostałych środków trwałych
  • Zestawienia dotyczące przychodów, rozchodów, zmiany miejsca uzytkowania poszczególnych przedmiotów
  • Raporty dotyczące wyposażenia działów
  • Tworzenie raportów informacyjnych dla księgowości
  • Dokumenty przyjęcia i likwidacji
  • Dokumenty zmiany miejsca użytkowania
  • Dokumenty przerobu
  • Zestawienia analityczne i syntetyczne za podane okresy w różnych przekrojach
  • Kartoteka asortymentowa ogólna
  • Zestawienia kartoteki asortymentowej w poszczególnych działach

  • Praca w systemie Windows, graficzny, intuicyjny interfejs użytkownika
  • Niewielkie wymagania sprzętowe
  • Współpraca z bezpłatną sieciową bazą danych Firebird bez ograniczenia ilości użytkowników
  • Możliwość zdalnego dostępu do bazy danych
  • Ochrona danych poprzez system haseł i praw dostępu
  • Zdalne automatyczne tworzenie kopii bezpieczeństwa bazy danych
  • Niezawodność i bezpieczeństwo pracy - wygodny system archiwizowania danych, szeroki zakres definiowania uprawnień użytkowników
  • Eksport zestawień i raportów do arkuszy kalkulacyjnych
  • Możliwość podglądu dokumentów przed wydrukiem
  • Dodatkowe funkcje wbudowane: terminarz, wyszukiwarka telefonów, kalkulator, edytor tekstów


Zapraszamy do współpracy. Nasza oferta jest skierowana właśnie do Państwa.