|
|
|
|
System ewidencji pozostałych środków trwałych w używaniu Przedmioty nietrwałe
Firma mKomp stworzyła specjalnie z myślą o Państwa wygodzie system do prowadzenia ewidencji pozostałych środków trwałych w używaniu mKomp Przedmioty nietrwałe.
Podstawowe cechy programu mKomp Przedmioty nietrwałe:
- Kartoteki ilościowo-wartościowe składników majątkowych zaliczonych do pozostałych środków trwałych obejmujące wyposażenie biur, jak meble biurowe (szafy, biurka, krzesła, itp.), komputery, maszyny liczące i piszące itp.
- Kartoteki ilościowe dla pozostałych środków trwałych
- Arkusze spisu z natury
- Inwentaryzacje i rozliczenia inwentaryzacji
- Protokoły różnic inwentaryzacyjnych
- Zestawienie szczegółowe i zbiorcze inwentaryzacji
- Raporty o aktualnych stanach pozostałych środków trwałych
- Zestawienia dotyczące przychodów, rozchodów, zmiany miejsca uzytkowania poszczególnych przedmiotów
- Raporty dotyczące wyposażenia działów
- Tworzenie raportów informacyjnych dla księgowości
- Dokumenty przyjęcia i likwidacji
- Dokumenty zmiany miejsca użytkowania
- Dokumenty przerobu
- Zestawienia analityczne i syntetyczne za podane okresy w różnych przekrojach
- Kartoteka asortymentowa ogólna
- Zestawienia kartoteki asortymentowej w poszczególnych działach
- Praca w systemie Windows, graficzny, intuicyjny interfejs użytkownika
- Niewielkie wymagania sprzętowe
- Współpraca z bezpłatną sieciową bazą danych Firebird bez ograniczenia ilości użytkowników
- Możliwość zdalnego dostępu do bazy danych
- Ochrona danych poprzez system haseł i praw dostępu
- Zdalne automatyczne tworzenie kopii bezpieczeństwa bazy danych
- Niezawodność i bezpieczeństwo pracy - wygodny system archiwizowania danych, szeroki zakres definiowania uprawnień użytkowników
- Eksport zestawień i raportów do arkuszy kalkulacyjnych
- Możliwość podglądu dokumentów przed wydrukiem
- Dodatkowe funkcje wbudowane: terminarz, wyszukiwarka telefonów, kalkulator, edytor tekstów
Zapraszamy do współpracy. Nasza oferta jest skierowana właśnie do Państwa. |
|
|
|